pondelok 3. októbra 2011

Ďalšie pokusy s drôtom

Zistila som, že drôt má mnohoznačné využitie. Momentálne som v štádiu skúmania, čo všetko by som z neho dokázala urobiť s neveľkými skúsenosťami a čo najmenšími výdavkami na materiál a nástroje.
Budem vo výskume pokračovať ;)
.






Na svojom synovi vidím, že drôt je zaujímavý materiál aj pre dieťa. Len je potrebné zabezpečiť, aby nemohlo ostrým koncom drôtu zraniť seba alebo niekoho iného. Odporúčam teda, aby deti pracovali vždy pod dohľadom dospelého, ktorý im vždy odstrihne nie veľmi dlhý kus drôtu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Našli ste čo ste hľadali? Inšpiroval vás článok k vlastnej aktivite? Podeľte sa. Bude mi potešením a povzbudením, keď zanecháte odkaz v komentároch, alebo kliknete v miniankete pod článkom.

Hľadali ste niečo iné? Chýba vám nejaká doplňujúca informácia? Alebo sa chcete na spýtať na niečo konkrétne? Takisto môžete použiť komentáre, alebo môj e-mail. Odpoviem skoro a rada.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...