streda 28. novembra 2012

Kŕmidlo z plastového vedierka


Nahromadili sa nám doma obaly od tvarohu - sú to také sympatické "kýbliky, bolo mi ich ľúto vyhodiť. Dajú sa použiť na všeličo, tentoraz sa podelím o nápad na kŕmidlo.



1. Do umytého vedierka musíme vyrezať otvor. Ide to celkom dobre obyčajným orezávačom na koberce. 


2. Potom zdobíme. Ja som maľovala olejovou farbou na drevo. Ostala z maľovky okien. Ale môžete použiť napr. akrylové farby, alebo vedierko niečím oblepiť...  Pekne vyzerá mach, kôra stromu, prírodný špagát...

Natrieť

Potlač vedierka môžete zamaľovať krycou farbou (potrebovala som tri vrstvy, kým prestal presvitať podklad). Alebo obrázok vyčistíte pomocou acetónu. (Ja som doma nenašla ani odlakovač, takže táto cesta nebola pre nás)

Každá vrstva musí dobre vyschnúť

3. Ako strecha poslúži pôvodné viečko. Tiež ho treba namaľovať.  Môže slúžiť ako otvor na napĺňanie kŕmidla.

Naše kŕmidlo dopadlo takto:

Ladí však?
Ale ešte tomu niečo chýba...

Žeby bodky?

A vtáčiky!






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Našli ste čo ste hľadali? Inšpiroval vás článok k vlastnej aktivite? Podeľte sa. Bude mi potešením a povzbudením, keď zanecháte odkaz v komentároch, alebo kliknete v miniankete pod článkom.

Hľadali ste niečo iné? Chýba vám nejaká doplňujúca informácia? Alebo sa chcete na spýtať na niečo konkrétne? Takisto môžete použiť komentáre, alebo môj e-mail. Odpoviem skoro a rada.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...