pondelok 2. januára 2012

Novoročný kvetinový škriatok

alebo: Ako prišlo na svet kvetinové PF so škriatkom Orieškom.

Celé sa to začalo rozbitou miskou. Mala som ju rada a bolo mi ju ľúto vyhodiť. Rozbila sa len na niekoľko väčších kúskov, takže nebol problém ich zlepiť späť. Bude ešte dobrá ako obal na kvety. :)

Ale beda, keď som misku začala zlepovať, nejaké kúsky ešte chýbali. Nevadí, zahráme sa na archeológov reštaurátorov a chýbajúcu časť vymodelujeme zo samotvrdnúcej hmoty.

Dopadlo to zatiaľ takto:

"Zreštaurovaná" miska - ešte pred vytvrdnutím.
 Ale keď už sme mali v ruke samotrvdnúcu hmotu, napadlo mi, že by tá "ranená" miska potrebovala ešte nejaké ochrancu - milého škriatka, čo by jej robil v ťažkých chvíľach spoločnosť.

A tak sme si oddelili ešte trochu modelovacej hmoty a tvorili sme ďalej. Nedávno sme lúpali orechy a celé polovičky orechových škrupín stále čakajú na tvorivé spracovanie. Myslím, že orechové telíčko bude nášmu škriatkovi slušať...


Ešte to chce nejakú čiapočku, vlásky... a škriatok, ktorý bude bývať v našej miske spolu s kvetmi bol hotový. Ak si chcete vyrobiť podobného, tu nájdete podrobný popis.


A keď som ho chcela posadiť do kvetináča, "sám" mi navrhol, aby som mu dala do ruky ceduľku s prianím šťastného nového roka. Asi chcel, aby sme nezabudli na dátum jeho narodenín. ;-)


A už sú všetci spolu.
Vidíte, ako sa usmievajú? ;-)

Ale tulipány ešte zataiľ nechám vonku na balkóne. Vlani som ich vzala do tepla priskoro a nekvitli, mala som len veľa zelených tulipánových listov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Našli ste čo ste hľadali? Inšpiroval vás článok k vlastnej aktivite? Podeľte sa. Bude mi potešením a povzbudením, keď zanecháte odkaz v komentároch, alebo kliknete v miniankete pod článkom.

Hľadali ste niečo iné? Chýba vám nejaká doplňujúca informácia? Alebo sa chcete na spýtať na niečo konkrétne? Takisto môžete použiť komentáre, alebo môj e-mail. Odpoviem skoro a rada.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...