sobota 19. novembra 2011

Pohárik na ceruzky zo sadry



Pomaly je čas chystať darčeky pre našich najdrahších.
Pri výrobe pohárika na ceruzky budeme potrebovať:

vyčistený pohár (napríklad od horčice)
sadru a vodu, plus nejakú nádobu, v ktorej sadru rozmiešame a miešadlo.
farby - napr. plagátové, temperové, akrylové (my sme použili plagátové farby)
bezfarebný lak
vhodné oblečenie ;)

1. Pripravíme si umytý pohár a sadru rozrobíme podľa návodu.
2. Pomôžeme dieťaťu naniesť sadru na pohárik (keď sadra začne tuhnúť, bude sa lepiť na prsty a začnú vznikať výstupky a zaujímavá štruktúra povrchu).
3. Necháme poriadne zaschnúť - najlepšie do druhého dňa
4. Dovolíme dieťaťu pomaľovať pohárik podľa vlastnej fantázie. (Môj syn [3r.] použil nepravidelné plochy a bodky kontrastných farieb. Dobre pôsobí ak kontúry zvýrazníme čiernou farbou.)
5. Necháme poriadne vyschnúť a prelakujeme bezfarebným lakom, aby sme farby zafixovali. Ja som použila matný lak v spreji ale rovnako dobre poslúži lesklý alebo polomatný, v čas núdze hoci lak na vlasy.



Hotovo! Potom už stačí darček zabaliť a položiť trebárs pod stromček. Ale o balení zase nabudúce.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Našli ste čo ste hľadali? Inšpiroval vás článok k vlastnej aktivite? Podeľte sa. Bude mi potešením a povzbudením, keď zanecháte odkaz v komentároch, alebo kliknete v miniankete pod článkom.

Hľadali ste niečo iné? Chýba vám nejaká doplňujúca informácia? Alebo sa chcete na spýtať na niečo konkrétne? Takisto môžete použiť komentáre, alebo môj e-mail. Odpoviem skoro a rada.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...