streda 28. decembra 2011

Vianočné, novoročné pohľadnice, menovky

.

Predpokladám že vianočné pohľadnice máte už dávno odoslané, vianočné darčeky rozdané... ale možno ste sa rozhodli na poslednú chvíľu niekomu poslať pozdrav k novému roku. Alebo vám môj článok poslúži ako inšpirácia k budúcemu roku.


Tento rok som posielala tak trochu plastické pozdravy. Použila som motívy, ktoré už poznáte z minulého článku a aby výsledok pôsobil plasticky, nalepila som ich na farebný podklad hrubšou obojstrannou páskou.



Ak sa vám nechce kresliť (alebo si myslíte, že to neviete), prípadne radšej narábate nožnicami a lepidlom, môžete použiť vystrihnutú alebo prekladanú hviezdičku. Hviezdičku nalepíme na biely výkres a obstrihneme. Celé to potom nalepíme pomocou hrubšej obojstrannej lepiacej pásky na farebný podklad. Pripíšeme prianie, prípadne dozdobíme podľa vlastnej fantázie.



Rovnako môžeme použiť motív z kúska baliaceho papiera. Tohto sobíka som vystrihla z papiera, v ktorom doniesol môj syn jeden z prvých darčekov. Tesne som ho obstrihla, nalepila na biely výkres, obstrihla trochu menej tesne a nalepila pomocou hrubšej montážnej pásky na pripravenú pohľadnicu s nalepeným štvorcom farebného papiera.


Môžete sa pohrať ako s nalepenými motívmi, tak s pozadím. Je len na vás, akú kompozíciu vytvoríte. Prípadne pokračujte v zdobení aj vnútri pohľadnice.




Našli ste čo ste hľadali? Inšpiroval vás článok k vlastnej aktivite? Podeľte sa. Bude mi potešením a povzbudením, keď zanecháte odkaz v komentároch, alebo kliknete v miniankete pod článkom.

Hľadali ste niečo iné? Chýba vám nejaká doplňujúca informácia? Alebo sa chcete spýtať na niečo konkrétne? Takisto môžete použiť komentáre, alebo môj e-mail. Odpoviem skoro a rada.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Našli ste čo ste hľadali? Inšpiroval vás článok k vlastnej aktivite? Podeľte sa. Bude mi potešením a povzbudením, keď zanecháte odkaz v komentároch, alebo kliknete v miniankete pod článkom.

Hľadali ste niečo iné? Chýba vám nejaká doplňujúca informácia? Alebo sa chcete na spýtať na niečo konkrétne? Takisto môžete použiť komentáre, alebo môj e-mail. Odpoviem skoro a rada.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...